HomeОбразованиеRelated VideosMore From: Mirlme

Ustaz Azhar Idrus - Hukum Warnakan Rambut

544 ratings | 116568 views
Ustaz Azhar Idrus - Hukum Warnakan Rambut
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (46)
Azyyati Humaira (2 months ago)
Boleh warnakan warna ape je ke?kalau dh beruban
muceedz (3 months ago)
Klau kulit hitam legam tk yah nak mimpi lah nak rambut merah atau sebagainya
Random Animations (2 months ago)
sebab?
Amirul Irsyaduddin (5 months ago)
Knapa haram ustaz hnya brtnya, mohon beri pandangan
Amirul Irsyaduddin (5 months ago)
Trima kaseh yee
Hakim 23 (5 months ago)
Sbnrnye x haram pon die soal yakin x yakin je ....conthnye boleh dye rambut asalkan dye rambut tu boleh serap air utk mandi wajib...soal yakin x yakin,apabila kau yakin dye rambut tu boleh serap air jadi halal klau x yakin haram ...btw warnakan rambut ni sunnah nabi tapi buat la sunnah2 yang lain juga ye 😀...kalau nak lebih penerangan gi tgk video pu azman die baru buat ....harap membantu ye
Scha Finaz (5 months ago)
Amirul Irsyaduddin sebab mengubah ciptaan allah . Jadi haram
Leviathan (6 months ago)
Kau igt mv ke ape nak tukar2 frame hahaha
Nur faiqahhh (9 months ago)
👍👍👍
rieyzman kaza (1 year ago)
adakah hadis/bukti yang mengharamkan islam mewarnakan rambut
Nabil Hafiz (1 year ago)
kalau wax colour pomade ,haram ke?
Amirul Adeeb (4 months ago)
Tak haram, tapi jika boleh mendatangkan fitnah seeloknya jgn pakai la
Mat Wan (1 year ago)
Tk haram
Muhammad Faiez (1 year ago)
Nabil Hafiz tak sbb bukan warna kekal
budak perak (1 year ago)
uztaz dh terangkan segalanya....
Mushy Cookie (1 year ago)
ustaz....takutlah allah marah....saya tak tahu pon haram warna....ustaz huhu 😢😢😢
Mushy Cookie (1 year ago)
ustaz kalau ada kelemumur kat rambut pastu dye haram tak???
It's Alep (1 year ago)
KAWAII CUPCAKE kenapa nk warna sebab ada kelemumur?
Hasanin Haikal (1 year ago)
Kalau dah terpakai nak buang inai/dye tu macam mana ? Kena botakkan kepala ka ?
Mat Wan (1 year ago)
Hasanin Haikal Klo dh terpakai Tkpe....minx lah taubat kat allah...ckap lah kat allah kita salah...jahil...Tpi Klo ko dh thu bnda tu haram...lgi ko buat....cpat2 lah gi barber cukur trus...takut tk sah solat
Nur Shadikha (1 year ago)
kalau suami sruh warna tp belom beruban
Clara aulia septiani (2 years ago)
ngmng2,ada keluarga ku yg mewarnai rambutnya,tp dia berdosa gk ya,aq gk tau dia tahu gk klu gk blh
Haziq Jr (2 years ago)
kalau inai ..haram ke??
Haziq Jr inai pokok ok. Halal
irfan44 (2 years ago)
x
Smolder Spirit (2 years ago)
Saya 14 dan ada uban , tapi dah cabut , boleh warnakan rambutlah kan ! ! ! 😅😅😅 ✌🏻️
Super Eagle (6 months ago)
Jangan selalu pakai minyak rambut kalau tak mahu beruban
Bangtan Loveu (8 months ago)
Mat Wan pehal kau, mulut tu klua byk jenis tahik tu. nk advice xyah carut2. aih prngai elok sgt.
Moeinzs Moeizs (1 year ago)
Klo bwh 30 bole warna hitam sbb penyakit. Klo atas 30 ke warna lain selain hitam sbb ni tanda tua. Klo salah sila betol kan. Sama2 kita belajar.
Mat Wan (1 year ago)
Harith Yussuf Yasser ple bapak ko tk boleh...gi balik tngok uai punya vidio yg lain....pasal inai rambut
Mat Wan (1 year ago)
Ultra[]Z[]Gamerz kepala bapak ko haram...ko gi dngar uai balik yg pasal inai rambut...sbb dia ckap sesetengah ulama Kata tk boleh...sesetengah Kata sunat....sesetengah Kata harus...ko gi research blik... Bodoh jahil
Laikha Sushi (2 years ago)
done.
nak
nal
ustaz nal kaler rbit ayau dye warna apa boleh
Hj. Jamal Nasir (2 years ago)
Assalamulaikum Ustaz sya nak bertanya kepada ustaz,kenapa di Arafah sya tersesat balik ke khemah sehingga 2 jam berpusing2 cari khemah sehingga sya mengucap baru sya ingat jalan kekhemah saya mintak tolong ustaz jawapkan. Terima kaseh.
Mohd Firdaus Ridzuan (2 years ago)
Baru soalan rambut. Belum sampai aurat makpak depan anak anak. Takda sambungan lagi ke?
mohd karimi (3 years ago)
betol2. .
AFIFF Q (4 years ago)
herm...haram eik....lelaki yg x da uban nak warna rambut....
pejuang melayu (5 years ago)
Uai trbaik!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.