HomeНовости и политикаRelated VideosMore From: Astro Awani

Pewarna rambut patuh syariah

2 ratings | 589 views
Pewarna rambut patuh syariah Sila layari http://www.astroawani.com untuk berita selanjutnya Visit http://www.astroawani.com for more news Astro AWANI LIVE http://www.astroawani.com/videos/live Subscibe to YouTube Astro http://bit.ly/ytawani Follow us on Website http://www.astroawani.com Like us on Facebook https://www.facebook.com/astroawani Follow us on Twitter https://twitter.com/501Awani Follow us on Instagram http://instagram.com/501awani
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (4)
Human Being (3 months ago)
Macam tu boleh la galak kn anak2 yg kecik colour rambut.. pakai bawak p sekolah... skrg korang fhm maksud aku? Setahu aku laa.. kalau dah tua nanti kalau rambut dah beruban baru boleh di inai.. korang saja nk galak kan yg free hair ni terus seronok tak bertudung.. akhir zaman... sbb ada pihak mencari keuntungan dgn zalim sampai tidak tahu apakah kesannya terhadap masyarakat melayu dan islam di Malaysia. Nabi Muhammad tak pernah ajar pun dalam hadis.. kecuali dah tua nnti kalau beruban boleh di inai.. Tapi wajib menutup aurat bagi yg perempuan. Pelik dan ajaib.. lepas ni kalau org ramai tahu pasal produk ni, konfem solat jumaat akan datang ni macam2 warna rambut hampa boleh tengok.. lepas tu selfie ramai2.. ok bhaii
Zorroblack Copypaste (3 months ago)
Islam akhir zaman..biasa lah..haram jdi halal..halal jdi haram..hairan bin ajaib..
Osiety Group (3 months ago)
adakah hukum mewarnai rambut itu menjadi haram kerana air tidak menembusi fizikal rambut atau ianya haram kesan dari larangan Allah mengubah ciptaan? sepatutnya kalian lebih faham tujuan mewarnai rambut itu diharamkan.
Fus Ro Dah (3 months ago)
ketahikan ape ni

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.